Werkervaring

2014 / 2016 – DSV Solutions, s-Heerenberg

Customer Service Representative Front- en backoffice, Inbound
Verantwoordelijk voor het optimaliseren en onderhouden van +/- 30 klantrelaties wereldwijd. Proactief oplossen van klantvraagstukken, beantwoorden van vragen en verzoeken ten aanzien van transport en planning, rapporteren van schades aan binnenkomende goederen conform klantinstructies, signaleren van knelpunten en continue verbeteren van het logistieke proces. Informeren en ondersteunen van de operationele afdelingen naar de wens van de klant, behandelen van klachten en retour zendingen, order entry en (oplossen van problemen binnen de) orderverwerking, boeken van correcties en verwerken van retouren, breuk en manco’s. Coördineren van de in- en uitslag van goederen, contact met vervoerders omtrent lever- en afhaalcondities, controleren van vrachtbrieven en douanedocumenten, inlezen van CSV bestanden, opstellen van laad-, los- en VAL-opdrachten, versturen van EDI gegevens naar vervoerders en doorboeken orders.


2013 / 2014 – Rubes Personeelsdiensten, Doetinchem

Intercedent / Administratief medewerker
Verantwoordelijk voor de eerste inname en beoordeling van sollicitatiebrieven en cv’s en het afnemen van intake gesprekken. Werven, selecteren en plaatsen van kandidaten. Het voeren van B2B acquisitie en het optimaliseren en onderhouden van een vijftiental klantrelaties. Urenregistratie en digitale verwerking, archiveren van documenten, voorbereiden van de boekhouding. Inwerken en begeleiden van stagiaires.


2011 / 2013 – O.m. Buurtacademie, Doesburg

Projectmedewerker (vrijwilligersactiviteiten)
Actief voor het project “Terugdringen laaggeletterdheid” in de rol van o.a. taalmaatje, docent, schrijver van levensboeken en (pers)berichten, redactiewerk, ontwerp logo Buurtacademie.


1998 / 2011 – B.V. Aldipress, Duiven

Teamleider, Supervisor
Verantwoordelijk voor tijdige en correcte aanlevering van gereed product aan in- en externe afnemers. Planning (personeel, transport en productie), administratie, opstellen van rapportages en verbetervoorstellen, voeren van functioneringsgesprekken, diverse vormen van werkoverleg, begeleiden en aansturen van medewerkers, terugdringen ziekteverzuim, onderhouden van externe klantcontacten, implementatie van Lean en 5s binnen een veranderende organisatiecultuur. Tevens actief als praktijkopleider, Vice voorzitter en notulist OR.


1995 / 1998 – Ubbink Nederland B.V., Doesburg

Medewerker
Assemblage, ondersteuning kantoor, lid VGW commissie


1991 / 1995 – Diverse baantjes via uitzendbureau’s

 

juni 30, 2017